Hulp & Contact

Veelgestelde vragen

1. Vind jouw perfecte meubelstuk

Ontdek ons uitgebreide assortiment meubels door te navigeren via onze handige categorieën. Of je nu op zoek bent naar de ideale fauteuil, een comfortabele stoel, een stijlvolle tafel of meer, wij hebben wat je nodig hebt! Bekijk de product details zoals afmetingen, materialen en kleuren om de perfecte match te vinden. Zodra je jouw keuze hebt gemaakt, klik je op de knop ‘in winkelwagen’. Hierna heb je de mogelijkheid om via de knop ‘afrekenen’ naar jouw winkelwagen te gaan, of je kunt nog even verder winkelen.

2. Jouw winkelwagentje

Neem een kijkje in je winkelwagen om een overzicht te krijgen van je gekozen items. Hier kun je wijzigingen maken, zoals aantallen aanpassen of een product verwijderen. Heb je een kortingscode? Dit is het moment om hem toe te passen en te besparen op je aankoop! Tevreden met je selectie? Klik op “Doorgaan naar afrekenen” om verder te gaan.

3. Eenvoudig en veilig afrekenen

  • Ben je al klant bij ons? Log dan in op je account voor een snelle afhandeling. We vullen je gegevens automatisch in.
  • Nieuw hier? Geen zorgen! Vul gewoon je gegevens in en overweeg een account aan te maken voor een nog snellere ervaring in de toekomst.

Kies vervolgens je betaalwijze. Betalen is mogelijk via onderstaande betaalmethoden:

  • iDeal
  • Mastercard/Visa/Maestro
  • Bancontact
  • PayPal
  • Overboeking

 Controleer je bestelling, ga akkoord met de algemene voorwaarden, en rond je betaling af.

4. Bestelbevestiging en volgen

Direct na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met alle details, inclusief een ordernummer. Daarna ontvang je ook een bevestiging van de vervoerder. In deze e-mail vind je de verzendgegevens en een eventuele track & trace-link waarmee je je pakket te allen tijde kunt volgen.

5. Geniet van je aankoop

Je bestelling wordt op de afgesproken datum en tijd geleverd. Na levering horen we graag hoe je ervaring was, dus verwacht een berichtje van ons. Heb je vragen of opmerkingen? Onze klantenservice staat altijd voor je klaar.

Geen zorgen als je er niet bent als we aan de deur kloppen! Dat kan de beste overkomen. Wat er vervolgens gebeurt, hangt af van onze bezorgpartner. Je vindt alle nodige stappen in de e-mail met je Track & Trace-link, of op de website van de vervoerder. En als je nog vragen hebt, schroom dan niet! Een mailtje of berichtje via het contactformulier en het team van Icon Living staat klaar om je te helpen. We zorgen ervoor dat je ervaring zo soepel mogelijk verloopt.

Goed nieuws! Bijna al onze artikelen zijn direct klaar om jouw kant op te komen. Tenzij we iets anders aangeven, kun je jouw nieuwe aanwinsten binnen 1 week verwachten.

Alle bestellingen worden gratis bij je thuisbezorgd.

Afhankelijk van de door jou gekozen producten en de bestelde aantallen, kiezen wij de meest geschikte vervoerder. Nadat je bestelling door ons is verwerkt, ontvang je een e-mail van de voor jou geselecteerde vervoerder met onder andere een Track & Trace-link, zodat je je pakket altijd kunt volgen.

Oeps, dat is niet de bedoeling. Geen zorgen, neem even contact met ons op, zodat we kunnen kijken waar jouw pakket zich bevindt. We zorgen ervoor dat de rest van je bestelling zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Je mag binnen 14 dagen na ontvangst van je spullen besluiten om, zonder opgaaf van reden, de deal te annuleren. Dus als je het product in handen krijgt, start vanaf die dag je bedenktijd van twee weken. Wil je gebruikmaken van je recht om de koop ongedaan te maken? Laat het ons gewoon even weten, dat kan heel makkelijk door een mailtje te sturen naar info@icon-living.nl. Je hoeft niet per se ons standaardformulier voor herroeping te gebruiken, maar het mag wel. Download het herroepingsformulier hier.

Als je besluit de bestelling te retourneren, krijg je de betalingen die je hebt gedaan van ons terug. Dat doen we snel en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons hebt verteld dat je de overeenkomst wilt ontbinden. We storten het geld terug via dezelfde weg als je betaald hebt, tenzij je liever hebt dat we het anders doen; hoe dan ook, het kost je niets extra. We wachten wel even met terugbetalen tot we de spullen terug hebben of tot je hebt laten zien dat je ze echt hebt teruggestuurd, afhankelijk van wat eerder gebeurt. Zorg ervoor dat je de spullen binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je van de koop afziet, terugstuurt of langsbrengt. Zolang je ze maar terugstuurt voor het einde van deze twee weken.

Je moet de verzendkosten voor het terugsturen zelf betalen. Als je wilt, kunnen we je een retourlabel sturen. De verzendkosten worden dan ingehouden op het bedrag dat we terugstorten. Natuurlijk mag je de retourzending ook zelf regelen. Ons retouradres is:

Oude Udenseweg 21B
5405 PD Uden

Als de spullen door jouw gebruik minder waard zijn geworden, omdat je meer hebt gedaan dan nodig was om te checken of je ze echt wilde, dan moeten we daar helaas wel iets voor in rekening brengen.

Toch liever een andere kleur? Meld je retour aan via e-mail bij ons. De gewenste artikelen kun je opnieuw bestellen via onze webshop.

Als je besluit de bestelling te retourneren, krijg je de betalingen die je hebt gedaan van ons terug. Dat doen we snel en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons hebt verteld dat je de overeenkomst wilt ontbinden. We storten het geld terug via dezelfde weg als je betaald hebt, tenzij je liever hebt dat we het anders doen; hoe dan ook, het kost je niets extra. We wachten wel even met terugbetalen tot we de spullen terug hebben of tot je hebt laten zien dat je ze echt hebt teruggestuurd, afhankelijk van wat eerder gebeurt. Zorg ervoor dat je de spullen binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je van de koop afziet, terugstuurt of langsbrengt. Zolang je ze maar terugstuurt voor het einde van deze twee weken.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@icon-living.nl. vermeld hierbij je contactgegevens en, indien mogelijk, duidelijke foto’s van de klacht. Je krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

IS JOUW VRAAG NOG NIET BEANTWOORD?

Vul onderstaand contactformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Contactgegevens

Icon Living B.V.
  • KVK:77796373
  • BTW:NL861148617B01
Openingstijden
Maandag 08:30 – 17:00
Dinsdag 08:30 – 17:00
Woensdag 08:30 – 17:00
Donderdag 08:30 – 17:00
Vrijdag 08:30 – 17:00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten